Nykysen työpaikan palkan kautta tullu ilmi, miten vaikeeta on nyt ollu elää pienemmän palkan kanssa, ja nyt sit viel tuli ilmi, et vuokra en ollu muistanu maksaa ajallaan - laitoin ne eilen menee ja eihän tilille jääny, kun 10€ ! Kyllä nyt harmittaa ja asia pyörii mielessä, ja jotenki tuntuu, et nyt mennää kaikkien asioiden kans pohjamudissa.
Totta kai olen aikuisena ihmisenä vastuussa omasta rahan käytöstä, laskin jopa tälle kuulle menot ja muut, mutta EI toimi. Täytyy vissii nostaa sit käteen ja laittaa kuoriin, et "ruokaraha", "bensaraha" - jos ei muukaan auta? :(

Ja sen lisäks, että raha-asioissa menee huonosti, ni niin menee töissä, kun parisuhde puolellaki. Nii ja liikun puolella. Sali on jääny nyt monelta viikolta pois, muistan käyneeni 3 viikkoa sitten kerran salilla ja 2 viikon sisää käyny 2 kertaa kävelemässä. Laihdutus into kadonnu ja suuhun laittaa taas ruokaa miten sattuu. Mietin, että kävisin nyt laittaa salin katkolle 2 kuukaudeks, kävisin käyttämässä uimahallin salirannekkeen loppuun ja menisin oikeen kunnolla itseeni ja laittaisin uusiksi kaiken, miten toimin esim. kun tulen töistä en vaa jäis tähä sohvalle vaan lähtisin oikeesti vaikka sinne kävelee. Asia näyttiki jo hyvältä, kun tapailin yhtä J:tä, mut se vaa lauantaina tässä mun luona ollessa sit lopuks vaa ilmotti, että "mä olen jonku aikaa miettiny, että en halua tapailla enää". Joo, ei siin mitää, harmitti vaan - ei mulla tunteita mukana ollukkaa, mut kuitenki. Ja sit viel saman iltan säädän yhden toisen J:n kans baari-illan päätteeks. Tääkään ei kuulu mun tapoihin! 

Ja kaiken tän paskan päälle töissä on tänää pitkä päivä, pääsen 16 töistä ja 17 alkaa iltapalaveri - en siinä ajassa kerkiä kotiin ja mitähän mä nakkaan kotoa mukaan syötäväksi, kun ei ole rahaa mennä ulos. Ajattelin, että voisin lähteä ainakin kävelemään, mutta kyl jotai ruokaa tarvii keksiä, kun sitä syö välipalan lasten kans siin 14, ja jos ei oo ruokaa iltapäiväl töis, ni se menee sinne 20 jälkee tai jotai, ku sais seuraavan kerra syödäkseen..

Elämä maistuu ny tosi huonosti, ei jaksas, ei kiinnostas.
Et hyvää huomenta ja työpäivää vaan.

~ Marbled

Ps. Aamu paino 95.9